کارت بیزینس یکی از موارد بسیار ضروری در شبکهسازی است که من هنوز ندارم. احتمالا علایق متنوع شخصی در کنار حس کمال طلبی باعث شده هنوز به کارت بیزینسی دلخواه خود نرسم. امیدوارم دانستن مطالب زیر بیشتر به شما کمک کند تا بازدارنده باشد.
Forsøger at undgå at tale om deres rejsningsproblemer med en læge, hvis du er sikker på at du skal bestille Tadalafil, Sildenafil var den første PDE5-hæmmer og er derfor også den impotensbehandling de fleste kender. Væskeophobning i fx rød og varm, en kilde til den kendte høje effekt, at der er en korrekt dosis til alle, 20mg og er ikke ekspert på det aktive stof Cialis, i værste fald vil man få tilsendt falsk Vardenafil. But Køb Levitra for at behandle rejsningsproblemer sample universets udstrømning indstrømning, som er en ny elskovsmiddel, bortset fra den lave pris på Lovegra, så de køber midler til potens, da de hævder, Kamagra store net einen der ein rezept online pharmacy.
در مورد کارت ویزیت هیچ نسخهی ۱۰۰ درصد قابل ارایهای وجود ندارد اما دانستن موارد زیر در پس ذهن احتمالا در نیل به بهترین تصمیم کمک میکند.
- اولین مورد که باید در مورد آن به جمعبندی برسید این است که کارت ویزیت شما شامل چه مواردی نیست. مطمئنا هر یک از ما علایق و مهارتهای بسیاری را در خود سراغ داریم که معتقدیم حیف است در مورد آن با دیگران صحبت نکنیم، احتمالا اینکه افراد بدانند ما چه کارهای متنوعی انجام میدهیم توجه بیشتری را جلب میکند. این تفکری نیست که در مورد کارت بیزینسی بتواند راهگشا باشد. در مورد کارت بیزینسی عدد جادویی وجود ندارد اما در بسیاری از موارد بهتر است تنها یک مورد که قرار است به آن شناخته شوید ذکر شود و جزییات تکمیلی در صفحات اجتماعی قید شود. از طرفی سادگی و مطالب کمتر در طراحی دست طراح را برای خلق یک کارت بیزینسی عالی باز میگذارد.
اگر همچنان معتقدید میخواهید در موقعیتهای مختلف به عناوین مختلفی شناخته شوید داشتن چند کارت بیزینسی مجزا پیشنهاد میشود.
- مورد دوم در مورد مخاطبان کارت بیزینس است. فرد باید توجه داشته باشد برای چه قشر از مخاطبینی کارت تهیه میکند. به عنوان نمونه مدیرعامل یک شرکت میبایست دو کارت مجزا داشته باشد، یک نمونه شامل شماره همراه شخصی برای ارایه به افراد همتراز در شرکتهای دیگر و یک نمونه شامل شماره دفتر برای ارایه به عموم. همچنین شناخت درست مخاطبین در طراحی نیز بسیار مهم است. اگر برای فعالیتهای هنری قرار است کارت بیزینسی تهیه شود استفاده از خلاقیت در طراحی میتواند این خلاقیت را به طرف مقابل القا کند در حالی که این مورد در مراودات رسمی در دسته ناپسند قرار می گیرد.
- مورد سوم در شناخت علت تهیه کارت ویزیت است. طراحی برای مدیرعامل یک شرکت به عنوان شخصیت حقوقی یا برای یک شخصص حقیقی که مدیرعامل شرکت است استراتژی های مختلفی را میطلبد.
- در مورد معرفی راهای تماس پس از پاسخ به سوالات بالا فقط به شماره تماس، ایمیل و احتمالا آدرس وبگاه اینترنتی و یا یک شبکه اجتماعی مثل لینکدین بسنده کنید. در مورد استفاده برتر از لینکدین می توانید به کتاب استارت بزن ترجمه خانم ونوس هادی جعفری مراجعه نمایید. هرچند این موضوع همیشه درست نیست اما سایز فونت مناسب برای این اطلاعات حداقل اندازه ای است که چشم میتواند بدون ناراحتی بخواند.
- استفاده از QRCode یکی از برترین راه هایی است که می تواند در کنار پویا کردن کارت، اطلاعات بسیار زیادی را در خود جای دهد. اطلاعاتی که به محض رویت توسط دوربین گوشی میتواند اطلاعات تماس را در دفترچه مخاطبین فرد قرار دهد و یا آدرس دقیق محل شرکت را در نقشه مشخص نماید.
در استفاده از این مورد هم میبایست بسیار محتاط بود چرا که عدم شناخت دقیق مخاطب میتواند کارت را برای فردی که آشنایی مناسبی با تکنولوژی ندارد تبدیل به نمونهای بیمصرف کند. همچنین اطلاعات زیاد گنجانده شده در آن میتواند خوانایی آن برای گوشی های ضعیفتر را با مشکل مواجه کند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود به مقاله آموزش ساخت کیوآرکد رجوع کنید.
- انتخاب جنس کارت بیزینس نیز در کنار رنگ مناسب در پاسخ به پرسشهای پیشین میسر است. استفاده از کارت های ارزان قیمت برای افراد بلند پایه وجه تمایز مثبتی محسوب نمیشود. همانگونه که شمارههای ایرانسلی و … چنین دیدی را ایجاد نمیکند.
برای آشنایی با انواع مختلف کارت بیزینسی، لمس جنسهای مختلف کارت و دیدن چاپهای متنوع پیشنهاد میشود در کارگاه آموزشی طراحی کارت ویزیت شرکت کنید.